Emaitzak: 34

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (1)
El color que se obtiene, finalmente, en la pantalla está determinado por la mezcla de la luz que sale de cada color primario en un píxel, de modo que la unión de los tres elementos permite la iluminación de un píxel con la tonalidad correspondiente. Pantailan izango den kolorea, azkenean, pixelean kolore primario bakoitzetik ateratzen den argiaren nahasketak zehaztuko du; hiru elementuen baturak argitzen du pixela dagokion tonalitatearekin.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Irudi pertsonala (20)
También podemos experimentar con la mezcla aditiva si juntamos haces de luz de diferentes colores. Nahasketa aditiboarekin ere esperimentuak egin ditzakegu kolore desberdinetako argi sortak elkartuta.

Materiala: Elektroestetika

Por la misma razón, un color intenso se vuelve más oscuro cuanto más claro sea el que lo acompaña. Arrazoi beragatik, kolore biziak ilundu egiten dira ingurukoak zenbat eta argiagoak izan.

Materiala: Elektroestetika

Cuando en el diseño intervienen varios colores, es mejor empezar por el tono más claro y terminar por el más oscuro ya que este último puede corregir con más facilidad al claro, mientras que no ocurre esto a la inversa. Diseinuan kolore ugari sartzen direnean, hobe da tonu argienetik hasi eta ilunenarekin amaitzea; izan ere, kolore ilunaren bidez kolore argiaren akatsak errazago konpon daitezke, alderantziz baino.

Materiala: Elektroestetika

Utilizaremos un perfilador de labios en tono marrón rosado claro en este caso concreto, mientras que en los ojos utilizaremos un color marrón oscuro adecuado a las características de esta modelo (en caso de modelo morena, utilizaremos un tono teja más oscuro y un lapicero negro). Kasu honetan, kolore marroi-arrosa argiko ezpainetako profilatzailea erabiliko dugu; begietan, berriz, marroi iluna, modelo honen ezaugarrietarako egokia (modelo beltzaranaren kasuan, teila-tonu ilunagoa eta arkatz beltza erabiliko ditugu).

Materiala: Elektroestetika

Veamos inicialmente el clásico ejemplo del "antes y el después" de la modelo para poder visualizar el sutil efecto obtenido con la aplicación de un colorido neutro y mínimo, afín a sus características personales de color de cabello, piel, y ojos claros (Figuras 7.2 y 7.3). Ikus dezagun, hasteko, modeloaren “lehenago eta ondoren” adibide tipikoa, gutxieneko kolore neutroak emanda lortutako efektu fina ikusteko; kolore hori haren ilearen, larruazalaren eta begi argien kolorearekin bat dator (7.2 eta 7.3).

Materiala: Elektroestetika

Aplicaremos en los labios el color pertinente armonizando con el del lápiz perfilador, pudiendo utilizar, en esta ocasión de maquillaje de tarde, texturas nacaradas o con brillos especiales si se desea, además de un color más subido o decididamente claro y luminoso para adaptarnos a la moda actual. Ezpainetan arkatz profilatzailearekin harmonizatuko duen kolorea emango dugu; arratsaldeko makillajean, nakar-itxurako testurak edo distira bereziak erabili ahal izango ditugu nahi izanez gero, baita kolore biziagoa eta argi edo distiratsuagoa ere, egungo modara egokitzeko.

Materiala: Elektroestetika

Elijamos siempre para ello un color oscuro, uno medio, y otro muy claro y luminoso que entre sí formen una armonía de color interesante. Aukera ditzagun beti, horretarako, kolore ilun bat, ertain bat eta oso argi eta argitsu bat, elkarren artean kolore-harmonia interesgarria osatuko dutenak.

Materiala: Elektroestetika

También es imprescindible tener algún color muy claro, por ejemplo beige de consistencia perlada o nacarada con el que podremos variar igualmente la apariencia de los tonos sugeridos. Ezinbestekoa da, halaber, kolore oso argiren bat izatea; adibidez, perla- edo nakar-itxurako beixa. Tonu horiekin ere, modu berean alda dezakegu proposatutako tonuen itxura.

Materiala: Elektroestetika

Además debemos tener algunas tonalidades claras, siendo aquí imprescindible contar con un par de productos nacarados y claros que sirvan para iluminar el maquillaje de los ojos. Gainera, kolore argi batzuk ere izan behar ditugu eta, kasu honetan, ezinbestekoa da nakar-itxurako produktu argi pare bat izatea, begietako makillajea argiztatzeko.

Materiala: Elektroestetika

b) Que no debemos aclarar los tonos usando blanco simplemente sino que utilizaremos el color más claro que intervenga en la mezcla aplicada. b) Tonuak ez ditugu zuria soilik erabiliz argitu behar; tonuak argitzeko, nahasteko kolore argiena erabiliko dugu.

Materiala: Elektroestetika

Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (3)
La coloración verde que toman es muy estable, y no se altera con la acción del aire o de la luz. Hartzen duen kolore berdea oso egonkorra da, eta ez da aldatzen airearen edo argiaren eraginez.

Materiala: Egurraren teknologia

Se la reconoce fácilmente por su color claro, que luego se convierte en rojizo; su olor desagradable, y la putrefacción de sus fibras. Erraz ikusten da hori, kolore argia eta, gero, gorrixka baitu zati horrek; usain txarra baitario; eta zuntzak usteldu egiten baitira.

Materiala: Egurraren teknologia

Se emplearán maderas combustibles, duras, de color claro y uniforme, y desprovistas de nudos. Egur erregaiak erabili behar dira horretarako, gogorrak, kolore argi eta uniformekoak eta adabegirik gabeak.

Materiala: Egurraren teknologia

Fabrikazio mekanikoa (1)
Dependiendo del tipo de material se utilizan diferentes disoluciones y diferentes colores; se empleará, por ejemplo, un barniz de color oscuro en piezas de aluminio, un color claro sobre fundición, una solución de cobre sobre acero, etc. En muchos casos se utilizará como producto marcador el conocido como “azul de Prusia”. Material mota zein den, disoluzio eta kolore batzuk edo beste batzuk erabiliko dira, adibidez: aluminiozko piezetan, kolore iluneko berniz bat; burdinurtuzko piezetan, kolore argiko berniz bat; altzairuzko piezetan, kobrezko soluzio bat, etab. Kasu askotan, Prusiako urdina izeneko produktu markatzailea erabiltzen da.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Komunikatzeko trebetasunak (1)
La TV suele ensanchar la figura, por lo que hay que evitar los colores claros para no causar aún más este efecto. Telebistak irudia zabaldu egin ohi du; hori dela eta, saihestekoak dira kolore argiak, efektu hori ez areagotzeko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Instalatze eta mantentze lanak (2)
Para determinar el factor de atenuaciónfconsultaremos la figura 1.42 (apéndice 1, página 299) y escogeremos el valor correspondiente a vidrio sencillo ordinario y persiana veneciana exterior color claro, cuyo resultado esf= 0,15. fahultze-faktorea zehazteko, 1.42 irudia (1. eranskina, 299. orria) kontsultatuko dugu, eta beira sinple arruntari eta kolore argiko kanpoko pertsiana veneziarrari dagokion balioa hautatuko dugu, Balio horren emaitzaf= 0,15 da.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Las ventanas son de vidrio doble con persiana veneciana exterior de color claro y está ocupado habitualmente por cuatro personas. Leihoak beira bikoitzekoak dira, kolore argiko kanpoko pertsiana veneziarra dute eta jangelan, normalean, lau pertsona egoten dira.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Zehar-lerroa (2)
En definitiva, proporcionarán una indicación o una obligación relativa a la seguridad o la salud en el trabajo mediante: una señal en forma de panel, un color, una señal luminosa o acústica, una comunicación verbal o una señal gestual, según proceda. Azken batean, laneko segurtasunari edo osasunari buruzko ohar bat edo betebehar bat emango dute honako hauen bitartez: seinale bat panel itxuran, kolore bat, argi- edo soinu-seinale bat, ahozko komunikazio bat edo keinu bidezko seinale bat, zer dagokion.

Materiala: Sistemen integrazioa

Color:en peluquería los colores claros son peligrosos, tanto por las salpicaduras como por los pelos, todo se ve mucho más y parece más sucio, no abuses de ellos en el diseño, como mucho utilízalos en la zona de espera. Kolorea:ile-apaindegian kolore argiak arriskutsuak dira, bai zipriztinengatik bai ileengatik; dena gehiago ikusten da eta zikinagoa dirudi. Diseinuan ez itzazu gehiegi erabili, asko jota, itxaroteko eremuan.

Materiala: Sistemen integrazioa

Irudia eta soinua (2)
- Asetasuna edo kroma: kolore batek duen argi zuri kopurua da. Esate baterako, kolore pastelak kolore asegabeak dira, zuri asko erabiltzen delako horiek sortzeko. Saturación o croma: hace referencia a la cantidad de luz blanca que posee un color. Por ejemplo, lo colores pasteles son colores desaturados, ya que emplean en su constitución mucha cantidad de blanco.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

2.6. Efektuen filtroak, difusoreak, ND filtro neutroak eta kolore- tenperaturaren bihurgailuak, argiak homogeneizatzekoak 2.6. Filtros de efectos, difusores, filtros neutros ND, convertidores de temperatura de color para homogeneizar luces

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx